رئیس اتاق اصناف کرمانشاه،گفت : عمده واحد‌های صنفی غیرمرتبط با نیاز‌های اساسی مردم به‌صورت خودجوش فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به توقف فعالیت واحد‌های صنفی غیرمرتبط با نیاز‌های اساسی مردم، گفت : خوشبختانه اکثر این واحد‌ها بصورت خودجوش تعطیل شده‌اند.

 این مسئول گفت : در حال حاضر حدود ۷۰ درصد صنوف کرمانشاه تعطیل هستند.

او با تاکید براینکه کالا‌های اساسی مردم مانند مرغ، گوشت، برنج، قند، شکر و... به اندازه کافی در انبار‌های استان موجود است و کمبودی در بازار نداریم، افزود: نزدیک به هزار تن هم میوه در سردخانه‌های استان ذخیره داریم.

خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه به تشریح برخی اقدامات سهرداری در جلوگیری از گسترده‌تر شدن شیوع کرونا پرداخت و گفت: شهرداری کرمانشاه نزدیک به یک ماه است که گندزدایی شهر را آغاز کرده است.

او گفت: در حال حاضر ۲۲ دستگاه ماشین آتش نشانی، سه دستگاه خودرو یگان ویژه و شش دستگاه خودرو ارتش و سپاه محلات مختلف شهر کرمانشاه را در بحث گندزدایی پوشش می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: عمده تمرکز فعالیت‌های گندزدایی در شهر کرمانشاه در معابر و خیابان‌های پرتردد و شهرک‌های حاشیه نشین مانند آناهیتا، چمن، صادقیه، کیهانشهر و... صورت می‌گیرد.

او به معضل دستفروشان اشاره کرد و گفت: برای جمع آوری دستفروشان و برخی صنوف خطر آفرین نیاز به همکاری دستگاه‌های ذیربط داریم.

 فریبرز یوسفوندی جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه بااشاره به کنترل ورودی‌های شهر و پلمب قلیان سرا‌ها کرمانشاه گفت: تلاش کرده ایم به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری به سهم خود اقدامات مهمی داشته باشیم.

او افزود: تاکنون نزدیک به یک میلیون قلم انواع الکل، دستکش و... احتکار شده در کرمانشاه کشف کرده‌ایم.

جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه به مقابله با کشتار غیرمجاز در سطح شهر هم اشاره کرد و گفت: تا عصر دیروز (جمعه) نزدیک به دو تن گوشت حاصل از کشتار غیرمجاز را در کرمانشاه کشف و ضبط کرده‌ایم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.