فرماندار حمیدیه گفت: در صورتیکه مردم همکاری کنند و در خانه بمانند، سریع می‌توان ویروس کرونا را شکست داد.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیاری از استان‌ها از جمله؛ خوزستان، رعایت بهداشت عمومی و فردی و شست و شوی دست‌ها می‌تواند خطر ابتلا و انتقال این بیماری به سایر افراد جامعه کاهش دهد.

او افزود: خودداری از تردد غیرضروری در اماکن شلوغ، تعطیلی قهوه خانه‌ها و قلیان سراها، سلف سرویس ها، آرایشگاه‌ها و برگزاری برگزاری نکردن مراسمات و تجمعات طی ۲ هفته آینده در جلوگیری از شیوع بیش از پیش این بیماری موثر است.

هاشمی بر معرفی افراد مشکوک به کرونا به شبکه بهداشت و درمان، اظهار داشت: شهرداری، بسیج و گروه‌های جهادی و داوطلب نیز در ضدعفونی مستمر معابر و مناطق پرتردد کوتاهی نکنند.

این مقام مسئول در پایان بر اجتناب از خروج افراد و به ویژه افراد سالمند از منازل به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد و  از بخشداران، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و جوانان و فعالان رسانه‌ای و مدیران دستگاه ها، شورا‌ها و دهیاران، معتمدین شهرستان حمیدیه، افراد داوطلب اعضا شورای تامین در همراهی و همکاری در جبهه مقابله با کرونا قدردانی نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.