سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با صدور اطلاعیه‌ای برنامه زمان بندی سرویس دهی اتوبوسرانی این کلانشهر را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ محدودیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از مورخ شنبه ۲۴ اسفندماه تا اطلاع ثانوی اعمال می‌شود.

در این اطلاعیه چنین آمده است؛

۲۰ شبانه روز از تلاش بی وقفه پرسنل سخت کوش سازمان اتوبوسرانی و همکاری طلاب حوزه‌های علمیه اهواز برای ضدعفونی اتوبوس‌های شهری اهواز می‌گذرد و از آغاز پیدایش ویروس کرونا در کشور و پیش از هر دستورالعملی، با اتحاد، تلاش و یکدلی، کلیه اتوبوس‌ها و پایانه‌های درون شهری بصورت شبانه روزی شست‌وشو، نظافت، پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی انجام شده است.

در حال حاضر که ویروس کرونا در شرایط اوج خود قرار دارد موسی شاعری شهردار کلانشهر اهواز با هماهنگی استاندار خوزستان در اقدامی پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، دستور توقف و محدودیت سرویس دهی اتوبوس‌های درون شهری را تا اطلاع ثانوی صادر کرد.

برنامه سرویس دهی در بخش اول از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه تا ۸ و ۳۰ دقیقه صبح و در بخش دوم از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ با تمام ظرفیت در کلیه خطوط برای رفاه حال کارمندان و کارگران که می‌بایست در محل کار خود حاضر شوند، انجام می‌شود.

تصمیم محدودیت و تعطیلی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز در جهت سلامتی شهروندان و شکست سریع‌تر ویروس کرونا گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا یه فکری کنید تایم کاری ظهر باید جوری باشه که کارمندان و کارگران بتونن از سرویس استفاده کنند نه اینکه با هزینه زیاد تاکسی به مشکل بربخورن لطفا یه فکر رسیدگی کنید
United States of America
زهرا
۱۹:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
دو ماه از تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی میگذرد و بسیاری از کارگران به شدت از نظر رفت و آمد در سختی قرار گزفتند
هزینه های رفت و آمد بسیار زیاد می باشد
تا کی این تعطیلی ادامه دارد؟؟؟؟