پدافند هوایی ارتش مستقر در اراک به کمک شهرداری برای ضدعفونی شهر آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در بیست و پنجمین شب ضدعفونی شهر اراک نیرو‌های پدافند هوایی ارتش مستقر در مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) اراک به کمک شهرداری آمدند تا این شهر را علیه ویروس کرونا ضدعفونی و گند زدایی کنند.

ضد عفونی محله‌های اراک به همت پدافند اراتش

سرهنگ قاسم جلیلوند، فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش در اراک در جریان این عملیات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت همه همشهریان همه هم استانی عزیزم می‌کنم و عرض می‌کنم که چو ایران نباشد تن من مباد و امروز ماموریت ما به این شکل شده که سلامت را به مردم هدیه کنیم.

سرهنگ جلیلوند افزود: ما در کنار مردم هستیم و از آن‌ها درخواست داریم که اهمیت موضوع را درک کنند تا بتوانیم با همکاری، همدلی و وفاق مردم، کشور را از این بحران بتوانیم نجات بدهیم.

او اضافه کرد: مردم انشالله توصیه‌های پزشکی که وجود دارد را عمل کنند و انشالله با ورود همه ارگان‌ها و ورود همه اقشار با همدلی بتوانیم بر این بیماری و بر این ویروس و این بحران غلبه کنیم.

فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش در اراک بیان کرد: افتخارما این هست که در تمام شرایط و تمام اوقات در کنار مردم بودیم و هستیم و جانمان را برای این مردم در طبق اخلاص گذاشتیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.