معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه از ابتدای ورود این ویروس به کشور نخستین جلسه هم اندیشی ۲۰۶ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد، به تشریح اقدامات انجام شده معاونت آموزشی در مقابله با کووید ۱۹ پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدرضا صفدری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه اساسی‌ترین گام در مقابله با این بیماری اطلاع رسانی به عموم جامعه از طریق مصاحبه و انتشار مطالب آموزشی توسط اعضای هیئت علمی و پزشکان و متخصصان بوده است،گفت: در تمام روز‌های هفته پزشکان و کارشناسان با حضور در  برنامه های شبکه استانی به آموزش و اطلاع رسانی می‌پردازند.

صفدری با اشاره به اقدامات دانشکده پزشکی در مقابله با کرونا ویروس به تولید صد لیتر مواد ضد عفونی کننده در آزمایشگاه‌های این دانشکده و توزیع آن در معاونت فرهنگی و دانشجویی و سایر معاونت‌های دانشگاه اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: ارسال دستگاه Real time PCR به معاونت درمان، همکاری اعضای هیئت علمی گروه آموزشی دانشکده با سامانه ۱۹۰، توزیع دستکش‌های یکبار مصرف از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اطلاع رسانی ویروس کرونا در دانشکده بهداشت، افزود: تهیه کلیپ‌های آموزشی، نصب پوستر و بنر، برگزاری کلاس آموزشی در زمینه توانمند سازی کارکنان و برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده بهداشت از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پخش کلیپ و پوستر‌های آموزشی از تلویزیون، تهیه پوستر «مسابقه مقابله با کرونا ویروس»، ضد عفونی کردن تجهیزات اداری در اتاق‌ها و تهیه و انتشار فیلم‌های آموزشی را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط دانشکده پرستاری و مامایی عنوان کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.