تمدید خودکار اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل یزد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از تمدید خودکار اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر این استان خبر داد.

محمد حاج صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا و مسافر استان یزد که موعد انقضای پروانه فعالیت آن‌ها در اسفندماه به پایان می‌رسد تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به صورت غیر حضوری و موقت تمدید خواهد شد.

او افزود : با توجه به اینکه اعتبار پروانه‌های فعالیت، تا پایان اردیبهشت ماه تمدید می‌شود طبیعتا اعتبار پروانه فعالیت آن دسته از شرکت‌های حمل و نقل و کارگزاری‌هایی که در فروردین ماه یا اردیبهشت ماه سال ۹۹ به اتمام برسد، تا آخر اردیبهشت ماه سال آتی تمدید می‌گردد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: این اقدام از جمله تمهیداتی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا از طریق کاهش مراجعات حضوری، اندیشیده شده است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار