نظافت به شکل ویژه مدنظر مدیران مجتمع‌های خدمات بین‌راهی باشد

معاون فنی و نظارت حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در ایام نوروز ۹۹ نظافت به ویژه در سرویس‌های بهداشتی باید به شکل ویژه مدنظر مدیران مجتمع‌های خدمات بین راهی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  حامد معتمدی معاون فنی و نظارت بر بهره‌ برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه مجتمع‌ها از کانون‌های جمعیتی به شمار می‌روند، گفت: بحث توجه به توصیه‌های مقابله با کرونا هم به لحاظ جلوگیری از ابتلای کارکنان مجتمع‌ها و هم به لحاظ امکان انتشار از مجتمع به سایر مناطق باید به شکل جدی مدنظر باشد.

او با اشاره به اینکه ممکن است یزد امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل امنیت بیشتر مورد استقبال مسافران قرار گیرد، افزود: باید تدابیر لازم برای خدمت رسانی مناسب به مسافران اندیشیده شود.

معتمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی اپلیکیشن سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ادامه داد: این اپلیکیشن به منظور  برند سازی مجتمع‌ها طراحی شده و با توجه به اینکه تجاری سازی دیگر با سیستم‌های قدیمی جوابگو نیست، گامی در مسیر رونق مجتمع‌های خدمات بین راهی است.

او ادامه داد: در این اپلیکیشن مشخصاتی شامل عکس، امکانات و غیره  از مجتمع‌ها دریافت و در نرم افزار بارگذاری می‌شود و به مرور زمان با ارزیابی و دخیل کردن نظر مراجعان، رتبه بندی انجام می‌شود

معتمدی تصریح  کرد: این اپلیکشین راه اندازی شده و از ۱۲ اسفند در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در مسیر رونق بخشیدن به مجتمع‌ها اثرگذار باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تشکیل انجمن صنفی مجتمع‌های خدمات بین راهی، افزود: بر اساس قانون در هر استانی که تعداد مجتمع‌ها از ۱۰ مورد بالاتر رود، امکان تشکیل انجمن صنفی وجود دارد که امیدواریم در یزد نیز هر چه سریعتر شاهد شکل گیری این انجمن باشیم.

معتمدی با اشاره به رشد خوب تعداد مجتمع‌های خدمات بین راهی در محور‌های استان یزد، گفت: از سال ۹۵ تاکنون سالانه به طور میانگین سه مجتمع خدمات بین راهی احداث و بهره برداری رسیده  است.

او گفت: تعداد این مجتمع‌ها از سه مرکز در سال ۹۵ به ۱۲ مجتمع در سال ۹۸ رسیده ضمن اینکه ۱۷ مجتمع دیگر نیز در دست احداث است و ۱۰ درخواست احداث نیز در مرحله استعلام قرار دارد که با این حساب پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۲ تعداد مجتمع‌های خدمات بین راهی در محور‌های استان یزد به ۴۰ مورد برسد.

معتمدی تاکید کرد: مجتمع‌ها باید قانون را در مورد مناسب سازی برای معلولان رعایت کنند، زیرا این امر در راستای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری است ضمن اینکه مناسب سازی مجتمع‌ها از آذرماه امسال به قانون تبدیل شده است

همچنین بر ضرورت راه اندازی اتاق مادر و کودک در مجتمع‌ها به ویژه مجتمع‌های در دست احداث تاکید کرد.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: لازم است شماره تلفن مدیران داخلی در تابلو یا بنر برای تماس مشتریان در مجتمع‌ها درج شود و مدیران باید به صورت شبانه روز پاسخگوی مردم باشند ضمن اینکه شماره سامانه‌های ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای ارسال نظرات و انتقادات مردم باید در معرض دید مردم نصب شود.

معتمدی بر رعایت نظافت به شکل ویژه تاکید کرد و افزود: به طور قطع مسافران و گردشگران خارجی بحث نظافت، زیبایی، بهره مندی مجتمع‌ها از سرویس‌های فرنگی و نظافت آن‌ها را در توقف خود مدنظر قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.