معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان گفت: مرحله دوم مواد ضدعفونی کننده از سوی آموزش و پرورش این شهرستان خریداری شد.

صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی فضا‌های آموزشی در جهت جلوگیری از بیماری کرونا ویروس به صورت مرحله‌ای از سوی سرایداران و گروه‌های جهادی فرهنگیان صورت پذیرفته است.

او در ادامه ضمن توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی بیان داشت: در اولین مرحله با خرید بیش از یکهزار لیتر مایع ضد عفونی و توزیع آن بین مدارس شهر و روستا، گندزدایی آموزشگاه‌ها انجام شد.

نژاد حسینی با هماهنگی‌های به عمل آمده در سطح استان، در مرحله دوم یکهزار و ۲۰۰ گالن ۴ لیتری ماده ضد عفونی خریداری و بزودی بین مدارس توزیع خواهد شد.

 معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهبهان در پایان با اشاره به اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی مدارس این شهرستان تصریح کرد: در تلاش هستیم با استفاده از مواد خریداری شده و ظرفیت هنرستان ها، تنظیف و ضدعفونی مدارس شهرستان بهبهان را به طور کامل انجام دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.