معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از افزایش ۲۴ درصدی پرداخت صدقه در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: در ۱۱ ماه امسال بیش از هفت میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان صدقه مردمی جمع آوری شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد رشد داشته است.

فرهادی افزود: در حال حاضر فرآیند جمع آوری صدقات مردم نیکوکار استان از طریق ۱۲۶ هزار و ۶۳۶ صندوق انجام می‌شود ضمن اینکه تعدادی از هم استانی‌ها با فعال سازی صدقه پیامکی روزانه، صدقه خود را الکترونیکی پرداخت می‌کنند.

او اضافه کرد: در صدقه پیامکی علاوه بر پرداخت صدقه در هر بار مراجعه، افراد می‌توانند عضو صدقه پیامکی روزانه شوند که در این صورت با توجه به انتخاب آن‌ها روزانه ۲۰۰، ۳۰۰ و یا ۵۰۰ تومان صدقه برای آن‌ها منظور می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: اگر کسی در هر ساعتی از شبانه روز بخواهد از ادامه پرداخت صدقه انصراف دهد تنها با ارسال کلمه OFF از این سامانه خارج می‌شوند.

فرهادی از مردم خواست در کمک به نیازمندان از شیوه‌های غیرحضوری سایت امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR و کد دستوری # ۰۲۸*۸۸۷۷* استفاده کنند.

او یادآورشد: شماره حساب ۰۱۱۱۶۹۱۹۴۷۰۰۲ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ نیز نزد همین بانک برای مراجعه‌های غیرحضوری در شبکه بانکی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار