رئیس فدراسیون قايقرانی کشورمان گفت:به دلیل شیوع ویروس کرونا قايقرانان در محل سکونت خود زیر نظر مربی تمرینات خود را انجام می دهند.

قايقرانان تیم ملی در محل سکونت خود تمرین می کنندعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر پیشنهاد شده رقابت های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ لغو شود و مسابقه ای برگزار نشود اما این موضوع با مخالفت ۱۰۰ درصدی بسیاری از کشورها مواجه می‌شود، مخصوصا ایران که می توانست سهمیه که مدنظر داشت را کسب کند.

او افزود: در رابطه با لغو این بازی ها با کمیته ملی المپیک در ارتباط خواهیم بود تا رایزنی ها مربوطه را با کمیته بین المللی المپیک داشته باشد.

سهرابیان ادامه داد: اگر رقابت های سهمیه المپیک به تعویق بیفتد تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا ورزشکاران کشورمان تمرینات خوبی را داشته باشند و بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند. ملی پوشان تا امروز صبح در اردو بودند اما قرار است به محل زندگی خود بازگردند و این موضوع مشخص نیست تا چه زمانی به طول بیانجامد. تجهیزاتی در اختیارشان قرار داده ایم که بتوانند در محل زندگی خود تمرین کنند و مربیان نیز در این مدت با آن‌ها در ارتباط هستند و قایقرانان در محل سکونت خود تمریناتشان را انجام می‌دهند تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند.

رئیس فدراسیون قايقرانی  درباره تجهیزاتی که در اختیار ملی پوشان قرار داده اند، افزود: دستگاه ارگو که قایقرانی درون خشکی است را در اختیار قایقرانان قرار داده ایم تا بتوانند در خانه تمرین کنند و با فشار هایی که مربیان برای دستگاه اعمال می‌کنند و با کیلومترها و زمان‌هایی که مشخص می‌شود تمرینات خود را انجام دهند.

سهرابیان بیان کرد: در بخش پارالمپیک فقط شهلا بهروزی راد در بخش پاراکانو توانسته به مسابقات پارالمپیک توکیو راه پیدا کند. در باقی بخش‌ها قرار بود که مسابقات فروردین ماه انجام شود که لغو شدند امیدوارم که هرچه سریعتر درست شود. در بخش آب های آرام نیز اردیبهشت ماه مسابقات شان در تایلند برگزار می‌شود که فکر می‌کنم با توجه به بیماری کرونا که وجود دارد آن نیز به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار