فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: روزانه ۳ هزار قطعه ماسک بهداشتی توسط تیپ ۵۵ هوابرد ارتش در شیراز تولید می‌شود.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک‌های بهداشتی و نیاز جامعه به خصوص استان فارس و مراکز درمانی این کلانشهر، تیپ ۵۵ هوابرد شیراز با راه اندازی کارگاه تولیدی اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی کرد.

او با بیان اینکه روزانه ۳ هزار قطعه ماسک بهداشتی تولید می‌شود، افزود: این ماسک‌های تولید شده توسط تیپ ۵۵ هوابرد ارتش توانسته تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بگیرد.

امیر رضایی ادامه داد: تیپ ۵۵ هوابرد ارتش در این وضعیت حساس درکنار مردم خواهد بود و با حفظ ماموریت‌های محوله خود در ضدعفونی کردن شهر و اماکن عمومی با استفاده از محلول‌های مخصوص تمام تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص خود را به کار خواهد گرفت.

سرهنگ زرین کلاه فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد هم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مقابله با کرونا، اظهار داشت: تیپ ۵۵ هوابرد شیراز در این مکان که متولی تولیدات چتر بازی است در راستای تدابیر سلسله مراتب و فرماندهی محترم و ولایی نیروی زمینی محوری زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تمام قوا در صورت واگذاری تمام اقلام موردنیاز این قابلیت را دارد که تولیدات خود را تا دو برابر ظرفیت فعلی گسترش و در راستای حمایت از سایر نیروهای مسلح و خانواده های آن ها در قرارگاه زیستی نزاجا اقدام مطلوبی صورت دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار