دبیر کل شورای عالی دفاع لبنان اعلام کرد در جلسه‌ای با میشل عون، رئیس‌جمهور این کشور از دولت لبنان خواست برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور بسیج عمومی اعلام کند.

بسیج عمومی در لبنان برای مقابله با کرونابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمود الاسمر، دبیر کل شورای عالی دفاع لبنان بعد از جلسه‌ای با میشل عون، رئیس‌جمهور این کشور در کاخ ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این شورا از دولت لبنان خواست برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور بسیج عمومی اعلام کند، افزود: «رئیس‌جمهور هم تاکید داشت که اوضاع در کشور به وضعیت اضطراری مبدل شده است.»

میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان نیز تاکید کرد که در قضیه حفاظت از جان شهروندان و افراد مقیم لبنان در برابر ویروس کرونا تسامحی نشان نخواهد داد.

رئیس‌جمهور لبنان گفت که تدابیر جدی و فوق العاده برای مبارزه با این بیماری اتخاذ شده و به زودی اعلام خواهد شد؛ اوضاع کنونی در لبنان مستلزم اعلام حالت فوق العاده بهداشتی و بسیج عمومی در همه مناطق است.


بیشتر بخوانید:


میشل عون افزود: «اکنون وقت بهره برداری‌های سیاسی نیست، زیرا این بیماری همه‌گیر میان طرفداران یا مخالفان دولت فرقی نمی‌گذارد. امروز زمان همبستگی ملی است.»

رئیس‌جمهور لبنان تاکید کرد: «وحدت ملی ما همواره سرچشمه قدرت ما و سپردفاعی ما بوده است و امروز هم بر پیروزی حتمی بر این بیماری تاکید خواهیم کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار