بیمارستان ۶۴ تخت خوابه شهید دوران، با تمامی تجهیزات و کادر پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در آماده باش کامل است.

مدیر روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اقدامات ارزشمند ارتش در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: با راه اندازی کارگاه تولیدی در این پایگاه روزانه اقلامی مانند ماسک پارچه‌ای و ماده ضدعفونی‌کننده تولید می‌شود.

او ادامه داد: پایگاه هوایی شهید دروان روزانه ۳ هزار قطعه ماسک بهداشتی و ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و شوینده مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا را تولید می‌کند.

مدیر روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران با اشاره به اینکه این پایگاه هوایی به عنوان پایگاه معین استان کرمان مطرح بوده و انجام وظیفه می‌کند، اظهار کرد: همچنین به دلیل استقرار کمپ نجات خلبان پایگاه هوایی شهید دوران در سد درودزن از توابع شهرستان کامفیروز این پایگاه در یک نوبت اقدام به توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز این منطقه را نیز تامین می‌کند.

او یادآور شد: این پایگاه در صورت تخصیص بودجه و مواد اولیه آمادگی و امکان تولید مواد بهداشتی برای کل نهاجا را دارد و اولویت توزیع را برای ساکنان پایگاه و سربازان اعلام کرده است.

مدیر روابط عمومی پایگاه شکاری ترابری شهید دوران تصریح کرد: بیمارستان ۶۴ تخت خوابه فوق تخصصی شهید عباس دوران شیراز با تمامی تجهیزات و امکانات و کادر پزشکی مجرب برای مبارزه با این ویروس در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های شهر و ورزشگاه دستغیب آمادگی کامل را دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار