مدیرکل آموزش و پرورش استان از راه اندازی ۱۰ کارگاه تولید ماسک در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش استان خبر داد.

راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در هنرستان‌های کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک و رئیس اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش، امروز در حاشیه بازدید ازکارگاه تولید ماسک هنرستان مدرس ناحیه ۲ آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون در ۱۰  هنرستان فنی وحرفه‌ای وکارودانش کرمان، اقدام به تولید ماسک شده است.

او هدف از این اقدام خودجوش، سلامت همشهریان، همکاران ودانش آموزان عنوان کرد وافزود: جهت توسعه و ارتقا این کارگاه‌ها در هنرستان‌های سراسر استان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

او با اشاره به اینکه تولید ماسک در هنرستان مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو استان از ۲۴ اسفند ماه آغاز به کار کرده است بیان داشت: این کارگاه توسط مدیر مدرسه، خیران و عوامل اجرایی راه اندازی شده است که روزانه بالغ بر ۵ هزار عدد ماسک تهیه و به صورت رایگان توزیع می‌شود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با ابراز خرسندی از این اقدام، تصریح کرد: این امر خودجوش وخیر خواهانه، اقدامی ارزشمند است که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری شایع شده کمک شایانی خواهد کردکه قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار