نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی به معتمدان و پیشکسوتان بازار توصیه کرد تا کسبه ضعیف را دریابید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه انصار الرضای استان گفت: شیوع ویروس کرونا، درآمد بسیاری از بازاریان را تحت الشعاع قرار داده است، بنابر این می‌طلبد بزرگان بازار که به نسبت از شرایط مالی بهتری برخوردارند، دست ضعیف را بگیرند.

او با اشاره به نقش بازاریان در تمامی شرایط و صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور افزود: پیشکسوتان بازار با پیگیری برای مهلت دادن به مستاجران واحد‌های صنفی بازار که در برابر مشکل اخیر آسیب بیشتری را متحمل شده اند، زمینه مناسب‌تری برای ادامه فعالیت آن‌ها فراهم سازند تا ان شاءالله این روز‌های سخت را به پایان برسانیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه برای جلوگیری از زمین خوردن برخی افراد از اکنون باید چاره اندیشی شود خواستار همکاری اوقاف، بنیاد مستضعفان یا بعضی از خیران و ثروتمندان در این خصوص شد.

او اظهار کرد: نسبت به آن دسته از مواردی که چک صادر شده، اما با توجه به اوضاع کنونی جای آن‌ها خالی است نیز می‌طلبد تا همکاری‌هایی از طرف بانک ها، کسبه و یک سری اقداماتی از ناحیه‌ی بنیاد مستضعفان و منابع دیگر دولتی انجام شود تا در پایان این قضیه ویروس کرونا، غیر از سلامت جسمانی، ملت از نظر سلامت اقتصادی نیز آسیب نبینند.

آیت الله عبادی همچنین بر نظارت بیشتر بر مشاغلی، چون نانوایی‌ها و تولید وتوزیع اقلام بهداشتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.