اتوبان همت، مطالبه مردمی

استاندار البرز گفت: امروز اتوبان شهید همت به عنوان یک مطالبه مردمی، پس از سال ها انتظار زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزيز الله شهبازی، استاندار البرز در مراسم گشایش پروژه امتداد آزادراه شهید همت که روز سه شنبه با حضور رئیس جمهور صورت گرفت، گفت: در البرز پس از دستور اکید رئیس جمهور محترم، عزم و اراده ویژه ای برای تسریع در بهره برداری از پروژه های راهسازی استان شکل گرفت.

او گفت: منطقه یک آزادراه تهران_شمال و امتداد آزادراه شهید همت در البرز بیش از ۴۰ درصد ترافیک ورودی البرز را کاهش می دهد.

استاندار البرز با اشاره به پیگیری های مجدانه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه همت، افزود: امروز این پروژه بزرگ و مهم به عنوان یک مطالبه مردمی، پس از سال ها انتظار زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی گفت: بهره برداری از چنین پروژه های مهمی در این شرایط سخت بواسطه شیوع بیماری کرونا، پیامی ناامید کننده برای دشمنان است چراکه درصدد ایجاد اختلال در امور توسعه ای کشور بودند.

استاندار البرز افزود: دولت پای کار است و اکنون با رعایت تمامی اصول بهداشت جهت پیشگیری از شیوع کرونا، این پروژه با حضور رئیس جمهور محترم به بهره برداری می رسد.

او گفت: مردم ایران اسلامی می توانند از این پس از آزادراه شهید همت استفاده کنند ولی از تمامی شهروندان تقاضا می شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

شهبازى افزود: جای شکر دارد که اکنون ترددها بسیار کاهش یافته و مردم به این باور رسیده اند که سفر را تا ریشه کن شدن کرونا به تعویق اندازند.

او گفت: تمامی مسئولان در این برهه حساس برای پیشگیری از شیوع و درمان این بیماری، به جد پای کار هستند و واحد‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و دارویی در البرز نیز به صورت سه شیفت مشغول بکار هستند.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.