مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: اگر تجمعات چهار شنبه آخر سال کنترل نشود، موج سنگینی از بیماری کرونا ایجاد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان در حاشیه بازدید و بازرسی از وضعیت رعایت بهداشت در اماکن عمومی در سطح شهر گفت: موثر‌ترین و ارزشمند‌ترین شیوه‌ی مدیریت بحران موجود برای کنترل بیماری کرونا، خودداری از شرکت در تجمعات کوچک و بزرگ و به حد اقل رساندن هرگونه ارتباط و تماس با دیگران است.

مهدیخانی افزود: علی رغم تلاش‌های شبانه روزی متولیان بهداشت و درمان استان، مسولین و مردم، متاسفانه برخی از هم استانی ها، موضوع را چندان جدی نگرفته اند و آنگونه که باید و شاید، موارد و نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند که این کوتاهی به ضرر همه خواهد بود.

مهدیخانی ادامه داد: چهار شنبه آخر سال، همواره یکی از دغدغه‌های مسولان در روز‌های آخر سال بوده، چرا که علاوه بر تحمیل بار مالی بسیار زیاد به جامعه، خسارات و تلفات جانی نیز برجای می‌گذارد، امسال بیماری کرونا هم مزید بر علت شده است و اگر تجمعات چهار شنبه آخر سال کنترل نشود، موج سنگینی از بیماری کرونا ایجاد می شود.

او افزود: در صورت بروز هر گونه آسیب و مراجعه به بیمارستانها، قطعا محیط آلوده به کرونا، تهدید جدی برای مردم خواهد بود، لذا مقتضی است هم استانیها، اکیدا از حضور در سطح شهر و اجرای هرگونه برنامه خودداری کنند.

مهدیخانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار