معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ویروس کرونا در مراسم چهارشنبه آخر سال به علت دست به دست شدن مواد محترقه و همچنین تجمعات انسانی در کمین سلامت خانواده‌ها نشسته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مراسم چهارشنبه آخر سال، به علت همزمانی خطرات مواد محترقه و انتشار ویروس کرونا، با مراسم‌های سال گذشته متفاوت است و خانواده‌ها باید از مشارکت در آن اجتناب ورزند.

حبیبی اضافه کرد: اگر تا سال‌های گذشته مواد محترقه به علت انفجار و سودجویی عده‌ای افراد ناهنجار مورد تذکر و هشدار قرار می‌گرفت، امسال به علت انتشار و سرایت ویروس کرونا بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: در شرایطی که مراکز درمانی استان و کشور درگیر مداوای بیماران مبتلا به کرونا هستند، اگر حادثه‌ای در اثر انفجار و آتش سوزی رخ دهد، فرد مصدوم از روی ناچاری باید وارد این مراکز درمانی شود و همین موضوع احتمال ابتلای فرد مصدوم به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

معاون سیاسی استاندار قزوین بیان داشت: درحال حاضر کادر درمان و پزشکی کشور شبانه روز مشغول درمان و پرستاری از بیماران مبتلا به کرونا هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.