فرماندار شهرستان تفت گفت: از خروج خودرو‌های دارای سرنشین خانوادگی از شهرستان تفت جلوگیری خواهد شد.

تمرکز به یک ورودی و خروجی در شهر تفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت با توجه به تصمیم ستاد استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: از خروج خودرو‌های دارای سرنشین خانوادگی از شهرستان تفت جلوگیری خواهد شد و فقط تردد خودرو‌های تک سرنشین در خروجی مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت ممکن است.

او افزود: در این طرح که اجرای آن از ۱۷ فروردین آغاز شد تنها خروج خودرو‌های حامل بار و مواد غذایی و هم‌چنین خودرو‌های تک‌سرنشین که محل کار آن‌ها در مرکز استان و یا سایر شهرستان‌های استان است با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: خروجی شهر تفت به سمت یزد از سمت بلوار آیت‌الله شهید بهشتی روبروی تأمین اجتماعی شعبه تفت مسدود و مسیر جایگزین میدان قدس- بلوار مرحوم حجت‌الاسلام یحیی زاده – میدان شورا – میدان روبروی سنو پارس است.

او ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان تفت به دلیل اعمال محدودیت و سخت گیری در این شهرستان و با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تصریح کردد: تمامی تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان به‌ منظور حفظ سلامت اهالی اتخاذشده است و تاکنون شاهد نتایج ارزنده این تصمیمات در سطح شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار تفت افزود: امیدواریم با تداوم همکاری مردم شهرستان تفت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شاهد عدم افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و شاهد شکستن زنجیره انتقال این ویروس در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.