فرمانده پلیس راهور سیرجان گفت: روز‌های پایانی فروردین ماه سال آینده تمامی تریلر‌ها و کامیون‌های شهرستان سیرجان در صورت ورود و توقف در داخل شهر توقیف می‌شوند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ امین ایزدی پاک فرمانده پلیس راهور سیرجان گفت: شهرستان سیرجان اولین شهرستان کشور است که دارای ۱۱ هزارکامیون و تریلراست و اغلب رانندگان کامیون‌ها و تریلی‌هایی که به واردات و صادرات و نقل و انتقال سنگ آهن و کالا‌ها مشغول هستند و کامیون‌ها و تریلر‌های خود را در داخل محلات و معابر عمومی شهر پارک می‌کنند و این امر موجب مشکل تردد شهروندان و گلایه آن‌ها شده است.

فرمانده پلیس راهور سیرجان گفت: رانندگان کامیون‌ها و خودرو‌های سنگین باید طبق قانون، وسایل نقلیه خود را در خارج از شهر پارک کنند و ما نیز مجوز توقیف این وسایل نقلیه سنگین را از دادستان شهرستان اخذ کردیم و مالکان این وسایل فقط تا پایان فروردین فرصت تعیین پارکینگ دارند و بعد از این فرصت کامیون و تریلر توقیف و برای ترخیص آن مشمول مجازات قانونی خواهند شد.

سرهنگ ایزدی پاک افزود: شکایات مردمی در خصوص توقف خودرو‌های سنگین فراوان است و علاوه بر این ورود این کامیون و یا تریلر‌ها به زیرساخت‌های شهری خسارت کلی وارد می‌کند.

او از توقیف و اعمال قانون خودرو‌های سبک دارای شیشه‌های دودی و همچنین دارای آلودگی‌های صوتی اعم از بوق یا صدای ضبط صوت از پایان فروردین خبر داد و گفت: خورو‌های سبکی نیز که ارتفاع خودرو خود را کم یا زیاد کنند که این اقئام ضریب ایمنی را کاهش می‌دهند نیز توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بمونیین دیگه تو خونه
آخرین اخبار