یوفا بابت تعویق یورو ۲۰۲۰ درخواست غرامت نخواهد کرد

اتحادیه‌های فوتبال اروپا (یوفا) از لیگ‌ها و باشگاه‌های اروپایی بابت تعویق مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ هیچ گونه غرامتی نخواهد گرفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا باعث شده اکثر لیگ های  فوتبال اروپا به حالت تعلیق در آید و  همین امر موجب گمانه زنی هایی برای تعویق مسابقات قهرمانی جام ملت های اروپا در سال جاری شود.

پیش از این در رسانه‌ها گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه یوفا برای تعویق مسابقات قهرمانی اروپا (یورو ۲۰۲۰) به سال ۲۰۲۱ میلادی از لیگ و باشگاه‌های اروپا ۲۷۵ میلیون پوند (بیش از ۳۰۰ میلیون یورو) غرامت خواهد خواست. اما روزنامه نگار نیویورک تایمز، به نقل از یکی ا نمایندگان یوفا در حساب توییتری خود این خبر را تکذیب کرد. این مقام یوفا گفت: ما چیزی نخواهیم خواست.

امروز (سه‌شنبه) ویدئو کنفرانس با مشارکت سران یوفا، نمایندگان لیگ‌ها و باشگاه‌های اروپا برگزار خواهد شد، که با توجه به شیوع ویروس کرونا به موضوعات برگزاری همه مسابقات اروپا از جمله مسابقات قهرمانی اروپا یورو ۲۰۲۰ و لیگ قهرمانان اروپا می‌پردازد.

طبق گزارش روزنامه فایننشال تایمز، یوفا سه شنبه اعلام خواهد کرد که مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

در حال حاضر بi خاطر شیوع کرونا مسابقات لیگ‌های انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، سوئیس و سایر کشور‌های اروپایی به حالت تعلیق در آمده اند.


بیشتر بخوانید:

 رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ زیر سایه کرونا

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، یوفا ، یورو2020
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار