مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید کمبودی در عرضه ماهی شب عید نداریم.

ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه ماهی شب عید وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید، کمبودی در عرضه ماهی نداریم.

وی افزود: با وجود آنکه پیک مصرف ماهی در ایام‌پایانی سال است، اما با شیوع بیماری کرونا بازار ماهی فعال نیست.

قاسمی ادامه داد: در مواقعی که تقاضا برای خرید ماهی در بازار کاهش می یابد، نوسانات قیمت باید به حداقل برسد که متاسفانه عوامل واسطه و دلال منتظر چنین روزی بودند و تا حدی قیمت ها را در بازار افزایش داده اند.

مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان با اشاره به اینکه قیمت ماهی نسبت به ماه های قبل تغییری نداشته است، بیان کرد: این در حالی است که با رفع بیماری و ازدیاد تقاضا برای خرید، قیمت ماهی به سبب سودجویی عوامل واسطه و دلال نوسان چشمگیری خواهد داشت.

به گفته وی، با گسترش ویروس کرونا و محدودیت دید و بازدید در ایام عید، تقاضا برای خرید ماهی در بازار کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید:  نرخ هر کیلو قزل آلا ۲۰ درصد کاهش یافت


مدیر عامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان ادامه داد: با توجه به شرایط مساعد تولید کمبودی در عرضه ماهی شب عید نداریم.

قاسمی در پایان درباره آخرین وضعیت تولید آبزیان تصریح کرد: بنابر آمار سازمان شیلات امسال مجموع تولید آبزیان و صید یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن است، در حالیکه از دیدگاه بخش خصوصی تولید بیش از ۹۰۰ هزار تن نخواهد بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اضافه حقوق بازنشستگان مسلح در 99 چقدره
آخرین اخبار