فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت:۱۲۰بسته حمایتی توسط سپاه وبسیج پلدختر به خانواده‌هایی که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیدند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرهنگ منصور کریمی فر فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در گفتگو با خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه بسیج این آمادگی دارد برای مقابله با کرونا به وزارت بهداشت کمک کند اظهار داشت:با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری بر فعالیت مقابله‌ای نیرو‌های مسلح، سپاه ناحیه هم بر همین اساس، قرارگاه زیستی مقابله با کرونا تشکیل دادیم.

او با اشاره به اینکه گند زدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به صورت روزانه در مناطق مختلف شهری و روستایی در پلدختر ومعمولان توسط بسیجیان انجام می‌گیرد افزود:سپاه برای کمک به خانواده‌هایی که ضعیف هستند و بر اثر این بیماری آسیب دیده اند، بسته‌های حمایتی در بین ۱۲۰ خانوار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد:نیرو‌های بسیجی در کنار جمعیت هلال احمر و پلیس با حضور در ایستگاه‌های سنجش سلامت اقدام به تب سنجی سلامت مسافرین در سه نقطه ورودی و خروجی شهرستان کردند.

کریمی فر بیان کرد:یکی از کار‌های مهمی که در مقابله با شیوع کرونا می‌تواند کمک دهد بحث ضدعفونی کردن اماکن عمومی است که در این راستا قرارگاه شهرستان بر برگزاری چندین رزمایش ضدعفونی در شهرستان تا پایان امسال تصمیم گیری شد.

وی فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به برگزاری دومین رزمایش بزرگ ضدعفونی در شهرستان عنوان کرد:برای گند زدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی از طریق فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، مناطق مختلف شهری و روستایی پلدختر و معمولان را بلوک بندی و اجرا خواهیم کرد.

کریمی فر با تاکید بر اینکه بهترین راه مقابله با کرونا در خانه ماندن است گفت:با توجه به سرایت این ویروس مهمترین چالش بیماری کرونا است پس با در خانه ماندن می‌توانیم زنجیره شیوع را قطع کنیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.