استاندار کرمانشاه خواستار همراهی و مشارکت بیشتر مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بااشاره به بحران کرونا در کشور، گفت : هرچند وضعیت استان در پیشگیری و مبارزه با این ویروس تاکنون خوب بوده، اما رضایت بخش نیست.

او با تاکید براینکه نوع رفتار مردم در ایام تعطیلات می‌تواند در خطر آفرین‌تر شدن این بحران تاثیرگذار باشد، گفت : از قبل چندبار اعلام کرده ایم که امسال پذیرش مسافر نداریم و هیچ کمپ و امکاناتی نیز در پارک‌ها برای اسکان مسافرین وجود ندارد و اگر هم چادر زدن در پارک‌ها را ببینیم، برخورد خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: از سوی دیگر برخی هم استانی‌ها، اقوامی در سایر استان‌ها دارند که در این ایام به کرمانشاه سفر می‌کنند که این مسئله نیز می‌تواند مشکل ساز باشد.

او افزود: با وجود اینکه مردم ایران کرمانشاهیان را با صفت میهمان نوازی می‌شناسند، اما امسال با توجه به اینکه شرایط متفاوت شده، بنابراین از مردم استان می‌خواهیم این مسئله را با اقوامشان بازگو کنند و از آن‌ها بخواهند به کرمانشاه سفر نکنند.

بازوند افزود: متاسفانه آنطور که از وضعیت ورودی شهر‌ها گزارش می‌شود، ۹۰ درصد ورودی‌ها به استان را مسافرینی تشکیل می‌دهند که برای دیدار اقوامشان به کرمانشاه آمده‌اند.

او با بیان اینکه سال ۱۳۹۸، سالی پر از تلاطم و حادثه برای کشور بود که پایان آن هم به ویروس کرونا ختم شد، افزود: امیدوارم در روز‌های آغازین سال نو با درخانه ماندن کرونا را شکست دهیم و سالی خوب را برای خود و خانواده‌هایمان رقم بزنیم.

او افزود: کرونا خسارت‌های سنگینی به حوزه‌های مختلف استان وارد کرده که باید در دوران پساکرونا با همکاری همه این خسارات را جبران کنیم.

بازوند افزود: هرچند که بیش از این انتظار همراهی مردم را داشتیم، اما امیدواریم مردم در راه مبارزه با این بحران به اطلاع‌رسانی‌ها و توصیه‌های پزشکی توجه کنند تا زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.