مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: در بحث نقاهتگاه ها لازم است تصمیم جدی گرفته شود و باید آن ها تجهیز شوند.

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در بحث نقاهتگاه‌ها لازم است تصمیم جدی گرفته شود. انتظار تجهیز شدن این نقاهتگاه‌ها  را داریم.

او با بیان اینکه شرکت ملی نفت قرار شد کمک‌های را در این زمینه به ما داشته باشد افزود: در بحث تامین ماسک n۹۵ در استان مشکل داریم، چیزی حدود ۶۰ هزار ماسک ستاد بحران بین دستگاه‌های اجرایی و بیمارستان‌ها تقسیم کردیم.

حاجی زاده با اشاره به توزیع ماسک در استان خوزستان تصریح کرد: توزیع متزسک در استان کافی نیست و هنوز مشکلات زیادی داریم. برای بحث کرونا ویروس و سیلاب آماده باش ما تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: با توجه به سامانه جدیدی که در شنبه و یکشنبه به استان می‌رسد باید آمادگی جدی استان داشته باشد.

علی خدادادی مدیر کل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز بیان داشت: جمعیت هلال احمر قدم‌های حمایتی در زمینه اجتماعی برداشته است، در خوز‌های تامین دارو و کنترل مبادی ورودی در حال انجام وظیفه هستیم، پکیجپ‌های بهداشتی پکیج‌های بهداشتی برای خانواده عای ضعیف اماده کردیم و‌قرار است توزیع کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.