استاندار مرکزی گفت: پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که نکات بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

اخطار استاندار مرکزی به پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ویدیو کنفرانسی قرارگاه پدافند زیستی استان با انتقاد از رعایت نکردن بهداشت از سوی برخی از جایگاه‌های عرضه بنزین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: اگر این مراکز در روز‌های آینده نکات بهداشتی را رعایت نکنند با دستور قرارگاه زیستی استان پلمب می‌شوند.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ویدیو کنفرانسی قرارگاه پدافند زیستی استان با انتقاد از رعایت نکردن بهداشت از سوی برخی از جایگاه‌های عرضه بنزین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: اگر این مراکز در روز‌های آینده نکات بهداشتی را رعایت نکنند با دستور قرارگاه زیستی استان پلمب می‌شوند.

آقازاده از نحوه توزیع الکل از سوی کارخانه تولید این محصول در اراک هم انتقاد کردو افزود: مقرر شد روزانه بیش از ۳ تن الکل از این واحد تولیدی در سطح استان توزیع شود و مقرر شد کمبود ماسک با تکیه بر توان تولیدی استان جبران شود.

او اضافه کرد: مقرر شده ماسک مورد نیاز در زرندیه و واحد‌های کوچک خودجوش مردمی از طریق اصناف با قیمت مصوب هر دانه ۱۰۰۰ تومان به صورت روزانه در بین داروخانه‌ها توزیع شود و ماسک مورد نیاز کادر درمان و پرستاران هم از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تامین شود.

استاندار مرکزی با اشاره به همکاری سازنده مردم و مسئولان و اصناف هم در روز‌های اخیر بیان کرد: کاهش ورودی بیمارستان‌ها و افزایش خروجی واحد‌های درمانی نشان از موثر بودن این همکاری است.

او ادامه داد: در راستای همکاری اصناف در کاهش بیماری کرونا، مصوب شد اجاره بهای ماه‌های اسفند و فروردین واحد‌هایی که مستاجر اداره کل اوقاف استان هستند مشمول بخشودگی گردد.

جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی امروز با حضور استاندار، مسولان و جمعی از فرماندارن به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شدو ضمن تاکید براجرای مصوبات قبلی این قرارگاه تصمیماتی چند اتخاذ شد.

توزیع مناسب و عادلانه الکل و ماسک در سطح شهرستان‌های استان، بخشودگی اجاره بهای مالکان صنوفی که ملک آن‌ها متعلق به اداره اوقاف است و ملزم بودن جایگاه‌های عرضه بنزین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به رعایت موازین و نکات بهداشتی از جمله مصوبات امروز این قرارگاه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.