بازیکنان لژیونر فوتسال کشورمان که در لیگ‌های خارج از ایران بازی می‌کنند به دلیل ویروس کرونا، ایام تعطیلات عید نوروز در ایران حضور نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که ویروس کرونا در بیشتر نقاط جهان شیوع پیدا کرد، تمام مسابقات رشته‌های ورزشی دنیا را تحت تاثر قرار دارد و باعث شد این مسابقات لغو شود. از جمله این رشته‌ها فوتسال است که به دلیل شیوع این بیماری رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا که قرار بود اوایل اسفند ماه در ترکمنستان برگزار شود به تویق بیفتد. به همین دلیل بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان در حال حاضر به تعطیلات رفته و هیچ اردویی هم برگزار نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: میزبان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا تغییر نمی‌کند


همچنین بازیکنان لژیونر فوتسال کشورمان که رد خارج از ایران بازی می‌کنند به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند به ایران سفر کنند و برخی از آن‌ها هم درگیر رقابت هیا لیگ برتر کشورشان هستند. از جمله این بازیکنان می‌توان به حسین طیبی بازیکن تیم فوتسال غیرت قزاقستان اشاره کرد که هم به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم به دلیل درگیری در مسابقات لیگ برتر این کشور ایام تعطیلات نوروز را نمی‌تواند به ایران سفر کند. همچنین سپهر محمدی دروزاه بان ملی پوش کشورمان که رد تیم گازپروم روسیه بازی می‌کند به علت شیوع ویروس کرونا ترجیح داد ایانم عید را رد ایران حضور نداشته باشد.

حسین طیبی ملی پوش تیم فوتسال کشورمان که در تیم غیرت قزاقستان بازی می‌کند در گفت و گویی کوتاه که با خبرنگار ما داشت درباره وضعیت ویروس کرونا در این کشور و اینکه آیا ایام عید را به ایران می‌آید اظهار داشت: هنوز ویروس کرونا به طور جدی در قزاقستان شایع نشده و وضعیت این کشور در حالت عادی قرار دارد. به همین دلیل مسابقات لیگ برتر فوتسال این کشور در حال برگزاری می‌باشد و هیچ مسابقه‌ای لغو نشده و بازی‌ها طبق برنامه در حال انجام است. همچنین به خاطر آن که تیم ما در ایام تعطیلات عید نوروز بازی دارد به همین دلیل من نمی‌توانم در این ایام به ایران سفر کنم و حتماً باید در کنار تیم حضور داشته باشم.


بیشتر بخوانید: شمس: تیم ملی امید پشتوانه خوبی برای فوتسال کشورمان است


همچنین سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش فوتسال کشورمان که در تیم گازپروم روسیه بازی می‌کند اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلاً نمی‌تواند به ایران سفر کند و به همین دلیل ایم تعطیلات عید نوروز را در روسیه خواهد ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار