مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد ایستگاه های ویژه پایش و غربالگری در سطح استان افزایش یافت.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیاری از اسان‌ها از جمله؛ خوزستان، تعداد ایستگاه‌های ویژه پایش و غربالگری جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف افزایش یافت.

او به افزایش تعداد ایستگاه‌های ویژه پایش، غربالگری، تب سنجی و آموزش همگانی جمعیت هلال احمر به ۷۵ پست ویژه در سراسر استان اشاره کرد و بیان داشت: ۳۱۵ نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۱۵۹ هزار و ۶۹۴ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند.

به گفته خدادادی، علاوه بر غربالگری، تب سنجی و آموزش همگانی شهروندان، ۷۷ هزار و ۷۷۹ عدد بروشور، ۲۰ هزار و ۱۹۲ عدد ماسک و همچنین ۲۶ هزار و ۷۶۱ عدد ژل و سایر مواد ضدعفونی کننده نیز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان مجموع خدمات ارائه شده از سوی جوانان این جمعیت را ۲۸۴ هزار و ۴۲۶ مورد عنوان و اظهار کرد: هلال احمر همچون بحران‌های گذشته، در صحنه حضور دارد و تا پایان ریشه کنی و مهار بیماری ویروس کرونا از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.