رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا، تعدادی از مدیران و پرسنل حوزه سلامت این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صادق مهدویی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا اظهار کرد: علی اصغر خالقی رئیس این دانشگاه که خود فرمانده مبارز و خستگی‌ناپذیر این شهرستان در خط مقدم مصاف با بیماری کرونا بود، گرفتار ویروس کووید ۱۹ شد.

او افزود: توصیه‌های دلسوزانه و مکرر خالقی به مردم برای حفظ سلامتی آن‌ها در بسیاری از شهر‌های ایران به شدت مورد استقبال قرار می‌گرفت، اما او به همراه تعدادی از مدیران ارشد و همکارانشان در این مبارزه نفس‌گیر، به بیماری کرونا مبتلا شدند.

علی اصغر خالقی، بیست و پنجم اسفند ۹۸ با اظهار تاسف به دلیل بی توجهی برخی از مردم به هشدار‌ها در مورد لزوم رعایت مسایل بهداشتی و حضور نیافتن در خیابان‌ها برای امور غیر ضروری، بیان کرد: مسافرانی که خود را به شهرستان و اقوامشان تحمیل کرده‌اند، مسئولیت اجتماعی داشته باشند و حتی اگر سالم هستند باید۱۴ روز قرنطینه خانگی شوند.

او، همچنین در مورد روند رو به افزایش موارد مشکوک به کرونا ویروس در این شهرستان هشدار داده و از مردم درخواست کرد که هوشیار باشند، توصیه‌ها را جدی بگیرند، در منزل بمانند و از مسافرت به مناطق دیگر اجتناب کنند و دیگر هموطنان نیز از سفر به این منطقه بپرهیزند.

جلال کریمی، معاون دانشگاه علوم پزشکی فسا روز بیست و هفتم اسفند ۹۸ اعلام کرد که یک نفر از مبتلایان به کرونا در این شهرستان فوت کرده است.

او، شمار موارد مثبت مبتلا به کرونا در این شهرستان را ۲۱ نفر برشمرد و گفت: تعداد موارد مشکوک ابتلای به این بیماری نیز به ۴۲ نفر رسیده و این روند در حال افزایش است به همین سبب از مردم می‌خواهیم که به هشدار‌ها و توصیه‌ها با دقت عمل کنند و در منزل بمانند تا چرخه و زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار