مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به آغاز بارش های های قابل توجه از فردا در استان از مردم خواست به هشدارهای هواشناسی توجه کنند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان اعلام کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، از ظهر فردا یکشنبه تا بعد از ظهر روز دوشنبه، با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد وقوع بارش‌های قابل ملاحظه باران و در ارتفاعات استان برف و کولاک خواهیم بود.

مهدیخانی افزود: با شروع بهار، بارش‌های فصلی از این هفته آغاز خواهد شد که با توجه به قرار گرفتن در دوران‌تر سالی، این بارش‌ها قابل توجه خواهدبود، همانگونه که در فروردین ماه سال گذشته نیز بارش‌های شدید و رخداد سیلاب در بیشتر نقاط کشور تجربه شد.

مهدیخانی افزود: سیل پارسال، نقاط ضعف و قوت زیادی را آشکار ساخت که راهگشای بسیار ارزشمندی در اتخاذ تمهیدات و تصمیمات اساسی خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها، آبرو‌ها و رودخانه‌ها در استان با مشارکت دستگاه‌های متولی منجمله آب منطقه‌ای و شهرداری انجام گرفته و دستورات لازم در قالب اخطاریه به دستگاه‌ها ابلاغ شده، لذا مقتصی است هم استانی‌های نیز هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور در مناطق سیل گیر، حاشیه رودخانه‌ها و گردنه‌های برف گیر خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.