رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد گفت: ۳ دستگاه تب سنج به مرکز بهداشت شهرستان مهاباد اهدا شد.

علیزاده آذر رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز ضروری مراکز غربالگری بیماری‌های تنفسی به دستگاه تب سنج، در پی نشست با اعضای نظام پزشکی تعداد دو عدد تب سنج لیزری  به مرکز بهداشت اهدا شد.

علیزاده اظهار داشت: همچنین شرکت معدن سیلیس قوپی بابا علی با هماهنگی مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای نیز یک عدد دستگاه تب سنج لیزری را به مرکز بهداشت اهدا کردند.

او با اعلام اینکه برای اندازه گیری دمای بدن در هنگام تب از دماسنج‌های بدن یا تب سنج استفاده می‌شود، افزود: این دماسنج‌ها دمای بدن را از راه‌های مختلفی اندازه می‌گیرند و شما را در سهولت درمان فرد بیمار یاری می‌کنند.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به سپری کردن تعطیلات نوروزی و احتمال افزایش سفر‌های نوروزی یکی از راه‌های پیشگیری از شیوع این بیماری کنترل مبادی ورودی این شهر است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد تصریح کرد: ۳ ایستگاه در سه مسیر سه راهی دارلک مسیر جاده مهاباد به ارومیه، سه راهی بوکان مسیر جاده مهاباد به بوکان و میاندوآب و سه راهی حمزه آباد با همکاری نیرو‌های مرکز بهداشت، داوطلبان هلال احمر، شهرداری و نیروی انتظامی فعال است.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.