مدیر بخش نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: ریل معدن تیپ R18 مطابق با آخرین استانداردهای معتبر و براساس شرایط و مشخصات فنی و درخواست مشتری طراحی و بومی سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد امین یوسف زاده مدیر بخش نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: ریل معدن تیپ R۱۸ مطابق با آخرین استاندارد‌های معتبر و براساس شرایط و مشخصات فنی و درخواست مشتری طراحی و بومی سازی شده است.

محمد امین یوسف زاده افزود: نورد ۶۵۰ ذوب‌آهن اصفهان، سالانه توانایی تولید بیش از ۴۰۰ هزار تن انواع ریل را دارد که با تولید این تیپ ریل، کشور از واردات این محصول بی‌نیاز می‌شود.

او یکی دیگر از تولیدات مهم این شرکت در بخش توسعه معادن را تولید و طراحی آرک معدن (سازه ایمنی سقف تونل معادن) دانست و افزود: این شرکت تاکنون بیش از ۵ هزار تن آرک با کیفیت تولید و روانه بازار و از خروج بیش از ۱۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

به گفته مدیر بخش نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان، با تولید آرک و ریل معدن و جلوگیری از واردات محصولات بی کیفیت به کشور، ضریب ایمنی معادن با تولیدات داخلی کارخانه ذوب آهن افزایش پیدا کرد.

یوسف زاده همچنین از آمادگی این کارخانه برای صادرات محصولات ریل به بازار‌های جهانی خبر داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.