تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد ۷۳ نفر اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جهانپور معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: با اضافه شدن دوازده  مورد جدید مبتلا به کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس در کهگیلویه و بویراحمد که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند به ۷۳ نفر رسید.
 
 جهانپور افزود: بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.
 
او گفت: خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت اضافه کرد: متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.
 
موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان:تهران: ۲۳۲، قم: ۲۰، گیلان: ۵۷، اصفهان: ۱۰۱، البرز: ۵۵، مازندران: ۲۸، قزوین: ۵ گلستان: ۶، خراسان رضوی: ۵۷، فارس: ۲۲، لرستان: ۳۴، آذربایجان شرقی: ۷۲، خوزستان: ۳۱، یزد: ۵۲، زنجان: ۳۵ کردستان: ۷، اردبیل: ۶، کرمانشاه: ۵، کرمان: ۸، همدان: ۲۷، سیستان و بلوچستان: ۵، چهارمحال و بختیاری: ۲، ایلام: ۱۸ آذربایجان غربی: ۱۴، کهگیلویه و بویراحمد: ۱۲ و در خراسان شمالی: یک نفر اعلام شد.
 
استان‌هایی که نام آن‌ها در لیست فوق نیست، در طول ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید کووید ۱۹ در آن‌ها گزارش نشده است.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.