مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در راستای مقابله با کرونا، تاسیسات گردشگری این استان در ایام نوروز به صورت شبانه روزی رصد و کنترل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: تیم‌های نظارت و بازرسی نوروزی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان به صورت ۲۴ ساعته در حال رصد و کنترل تاسیسات گردشگری هستند. 

او افزود: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، تمامی مراکز بوم گردی، خانه‌های مسافر، مهمانسرا‌های ادارات دولتی و واحد‌های پذیرایی و گردشگری مجاز به پذیرش مسافر نیستند و تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

فعالی بیان داشت: خوشبختانه مراکز تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، همکاری مطلوبی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند و تا این لحظه، گزارشی از انجام تخلف در این قبیل مراکز ارسال نشده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی استان کرمان تحت کنترل هستند، گفت: در این محور‌ها از ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به مراکز شهر‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار