فرماندار تاکستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره بارش در روز‌های آینده همه اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری فرماندار تاکستان با اشاره به هشدار‌های هواشناسی گفت: احتمال آبگرفتگی معابر در شهر تاکستان خصوصا در چهار راه دخانیات، غفاری، میدان تختی و هر دو پل زیرگذر و مسیر رودخانه و سربند‌های اسفرورین و نرجه و کلیه معابر شهر‌ها و روستا‌های تابعه وجود دارد لذا به همه شهرداری‌ها خصوصا شهرداری تاکستان تاکید می‌شود در آماده باش کامل باشند.

طاهری افزود: احتمال طغیان رودخانه‌ها، مسیل‌ها وجود دارد لذا اداره آب منطقه باید برای جلوگیری از این بحران پیش بینی ماشین آلات بخش دولتی و خصوصی را داشته باشد.

او اضافه کرد: اداره راهداری هم درباره آبگرفتگی زیر پل ضیاآباد، قاسم آباد و تنقیه پل‌ها باید آمادگی کامل داشته باشد.

فرماندار در ادامه گفت: معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و دهیاران برای کنترل مسیل‌ها جهت نظارت کامل اهتمام داشته باشند.

طاهری ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی نیز به دلیل کاهش دما هشدار‌های لازم را اطلاع رسانی کند و همچنین جهت استفاده بهینه از سیلاب در باغات و مزارع تمهیدات لازم را داشته باشد.

او گفت: جهت پیشگیری از حوادث احتمالی هلال احمر، دستگاه‌های خدمات رسان و مسئولان دستگاه‌های متولی در آماده باش کامل باشند تا در صورت بروز مشکل بلافاصله وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار