وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان اعلام کرد که با ثبت موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان در این کشور به ۳۴ مورد رسیده است.

 

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳۴ مورد رسید/ وزیر بهداشت افغانستان خواستار قرنطینه هرات شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان امروز (یکشنبه ۳ حمل/ فروردین) در یک نشست خبری در کابل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۱۰ مورد مثبت ویروس کرونا در افغانستان و برای نخستین بار دو مورد در کابل ثبت شده است.

وی اظهار داشت: ۱۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شامل ۳ مورد در هرات، ۲ مورد در کابل، ۱ مورد قندهار، ۱ مورد در بلخ، ۱ مورد در غزنی و ۲ مورد در زابل می باشد.

وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان همچنین خواستار قرنطینه شدن شهر هرات و محدود شدن گشت و گذار و توقف اتوبوس شهری در کابل شد.

فیروز بیان داشت: دو کارمند دو سفارتخانه کشورهای خارجی در کابل به ویروس کرونا مبتلا شده و قرار است امروز در بگرام تحت تداوی قرار گیرند؛ این کارمندان ویروس کرونا را به داخل افغانستان وارد کرده‌اند.

وزیر صحت عامه/ بهداشت افغانستان از شهروندانی که سن شان از ۶۵ سال بیشتر است درخواست کرد که در خانه‌های خود بمانند.

وی تاکید کرد که ممکن است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان نسبت به هفته های گذشته افزایش یابد.

گفتنی است که با ثبت ۱۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان، شمار موارد مثبت ابتلا به این ویروس در این کشور به ۳۴ مورد رسیده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار