نماینده مردم الیگودرز در مجلس به لزوم تسریع در احداث زندان جدید این شهرستان تاکید کرد و گفت: ندامتگاه جدید شهرستان الیگودرز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهارداشت: زندان فعلی الیگودرز با توجه به فرسودگی، قدمت بالا و واقع شدن در مرکز شهر معضلات فراوانی برای ساکنان شهر به ویژه اهالی محله ده تیرانی داشته است.

اوبا اشاره به مکان نامناسب زندان کنونی شهرستان و عدم تطابق با استاندارد‌های لازم که نارضایتی‌هایی را در پی داشته است، افزود: با توجه مشکلات و درخواست‌های مردم به‌ویژه اهالی کوی ده تیرانی با پیگیری‌های به عمل آمده ساخت ندامتگاه جدید خارج از شهر وارد فاز اجرا شد و با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در حال اجراست.

نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر مسئولان دستگاه قضایی استان، شهرستان الیگودرز و بنده در مرداد ماه سال ۹۷ کلنگ احداث زندان جدید الیگودرز جهت انتقال زندان فعلی به خارج از شهر با حضور مسئولان قضایی و انتظامی به زمین زده شد.

او به لزوم تسریع در احداث زندان جدید این شهرستان تاکید کرد و گفت: از سوی مسئولان دستگاه قضایی استان و شهرستان یک برنامه پیشنهادی به رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ارائه دادیم که مورد موافقت مقامات مسئول قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.