رییس اداره صمت سیرجان از تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، مبنی بر تعطیلی برخی از واحد‌های صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا خواجویی، رییس اداره صمت سیرجان با اشاره به اهمیت کنترل ورودی‌های این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به اینکه سیرجان در مسیر ارتباطی استان‌های مختلفی واقع شدهاست؛ پس بایستی راهکاری در نظر گرفته شود تا از ورود خودرو‌های غیر بومی و همچنین توقف مسافران عبوری در این شهرستان تا حد امکان کاسته شود.

او افزود: برابر تصمیم اتخاذ شده در ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونای شهرستان سیرجان، فعالیت واحد‌های صنفی که در مسیر خودرو‌های غیر بومی قرار گرفته اند، به صورت موقت تعطیل است.

خواجویی تصریح کرد: فعالیت تمامی واحد‌های صنفی در بولوار شاهد، سید جمال الدین، شهید عباسپور، نماز، خلیج فارس و شیراز به منظور به صفر رساندن خدمات به مسافران و همچنین توقف نکردن خودرو‌های غیر بومی تعطیل است.

مسئول کمیته اصناف ستاد پشگیری و کنترل ویروس کرونای شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از همراهی خوب صنوف، بیان داشت: قطعا سلامت شهروندان برای همه ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ ب

برچسب ها: ویروس کرونا ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار