مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمامی مسیر‌های ورودی به مناطق گردشگرپذیر استان کرمان مسدود می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر، مسیر‌های ورودی به منطقه ثبت جهانی شهداد، روستای دستکند میمند و آبشار راین به طور کامل مسدود شده است، گفت: به منظور اینکه امکان تردد نبودن و لزوم ممانعت از تجمع در مناطق گردشگری استان کرمان، تمامی مسیر‌های ورودی به این مناطق مسدود می‌شود.

او با تأکید بر اینکه کنترل مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری استان کرمان، هیچ گونه مزاحمتی برای ساکنان بومی و محلی ایجاد نخواهد کرد، افرود: صرفا از تردد افراد و خودرو‌های غیربومی به مناطق گردشگرپذیر ممانعت به عمل خواهد آمد.

فعالی با اشاره به اینکه علی رغم توصیه‌های بهداشتی، شاهد گشت و گذار برخی افراد در عرصه‌های گردشگری استان کرمان هستیم، تصریح کرد: از هموطنان به ویژه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود از سفر به نقاط گردشگری اجتناب کنند و طبق توصیه‌های وزارت بهداشت در خانه بمانند.

او با اعلام اینکه در حال حاضر تمامی مراکز بوم گردی، خانه‌های مسافر، مهمانسرا‌های ادارات دولتی و واحد‌های تفریحی و گردشگری تعطیل هستنند، بیان داشت: تا اطلاع ثانوی، بازدید از کلیه اماکن موزه‌ای و مراکز تاریخی و گردشگری استان کرمان ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار