با تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوکان، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری این شهرستان متوقف شد.

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: اولین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوکان با هدف تشریح اقدامات انجام شده و اقدامات لازم الاجرا برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف پیشگیری و مقابله با گرونا برگزار شد.

او افزود: مقرر شد تا پایان نیمه اول فروردین ماه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری متوقف و صرفاً برنامه‌ریزی و نوبت دهی برای آژانس‌های تاکسی تلفنی توسط شهرداری صورت پذیرد.

به گفته او، در این جلسه بر دستور کار قرارگرفتن تشدید آموزش و اطلاع رسانی لازم به منظور تعطیلی بازار (غیر از فعالیت صنوف قبلی اعلام شده) و اطلاع رسانی عمومی با هدف تشویق و ترغیب مردم جهت پیوستن به پویش ۲۹۱۴ «ماندن در خانه» تاکید شده است.

خسروپور تصریح کرد: اکیپ‌های متشکل از صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف باید به طور مستمر در سطح شهر فعال و درصورت عدم تمکین متصدی یا متصدیان صنوف به تعطیلی، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام و در صورت نیاز لیست متخلفان تهیه و تحویل دادستان محترم عمومی و انقلاب بوکان شود.

او با بیان اینکه در شهر سیمینه ضمن استقرار کانکس، باید تمهیدات لازم به منظور انجام گندزدایی وسائط نقلیه ورودی صورت پذیرد، اظهار داشت: تهیه و تامین آب ژاول مورد نیاز گلوگاه‌های ورودی و نظارت بر کمیت و کیفیت فعالیت سیستم گندزدایی نیز باید توسط شهرداری بوکان صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری بوکان تاکید کرد: کنترل تردد محور ورودی سقز به بوکان به ابتدای حوزه استحفاظی منتقل می‌شود و به صورت شبانه روزی در آن محل فعالیت خواهد کرد، ضمنا کنترل و پیشگیری از ورود خودرو‌هایی با پلاک شخصی شهر‌های مجاور و مسافران با جدیت و اهتمام ویژه صورت می‌پذیرد.

او ادامه داد: کنترل محور ورودی شاهین‌دژ نیز به محل سه‌راه شاهین دژ منتقل، پیشگیری از ورود خودرو‌هایی با پلاک شخصی شهر‌های مجاور و مسافران با اهتمام و جدیت ویژه صورت می‌پذیرد.

خسروپور افزود: در این جلسه مقرر شد که ایجاد گلوگاه در محور مهاباد با مسئولیت اداره راهداری و آب و فاضلاب شهرستان و با همکاری شهرداری بوکان طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه، مورخ ۴ و ۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ اجرایی شود.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.