رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد از تمدید تعطیلی بانک‌های استان تا ۱۵ فرودین ماه خبر داد.

محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از تمدید تعطیلی بانک‌های استان تا ۱۵ فرودین ماه خبر داد و گفت:  فعالیت بانک‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا در یزد همچنان غیر حضوری انجام می شود.

او افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از دولتی و خصوصی غیرحضوری شد.

رضایی ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز بر انجام بانکداری غیر حضوری به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا تاکید دارد بر این اساس مقرر شد از ۲۴ اسفند ۹۸  تا پایان سال تعطیل شد و تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی تنها به صورت غیر حضوری انجام شد که فعالیت غیر حضوری تا نیمه فروردین ماه تداوم دارد.

او گفت:  شورای هماهنگی بانک‌ها با به حداقل رساندن و محدود کردن تعداد شعب دایر در سطح استان برای انجام امور بسیار ضروری، اطلاع رسانی لازم را نیز انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد ضمن اطلاع رسانی به شبکه بانکی کشور در خصوص نحوه فعالیت بانک‌های استان تا نیمه فروردین ماه، لزوم همکاری و مساعدت حداکثری بااصناف، کسبه، کارافرینان و تمام کسانی که از شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در استان متضرر شده اند را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در مرکز استان از هر بانک یک شعبه که اغلب شعب مرکزی انتخاب شده اند و در شهرستان‌ها نیز شعب مرکزی بانک‌ها با حداقل نیرو به صورت حضوری برای موارد ضروری خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.