معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار دشت آزادگان از ادامه عملیات ترمیم نقاط آسیب دیده سیل بند‌های رودخانه کرخه در این شهرستان خبر داد.

سعید عوده زاده معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز دوشنبه، ۴ فروردین از عملیات ترمیم سیل بند منطقه دفار و سابله بازدیدی بعمل آمد و با توجه به افزایش بیش از ۴۰۰ متر مکعب دبی رودخانه کرخه، عملیات استحکام بخشی و ترمیم سیل بند تمامی مسیر‌های رودخانه کرخه و سرشاخه‌های آن به صورت شبانه روزی در حال نجام است.

او با بیان اینکه این سیل بند‌ها با افزایش سطح آب شکسته شده یا ضعیف شده بودند افزود: تلاش شبانه روزی و جهادی برای ترمیم و استحکام بخشی برای جلوگیری از نفوذ آب به روستا‌ها و زمین‌های کشاورزی منطقه همچنان ادامه دارد و امروز توانستیم شکستگی در ۲ نقطه از سیل بند را با همت و تلاش دست اندرکاران امر و ماشین آلات راهسازی از قبیل؛ بیل مکانیکی، لودر و کمپرسی، بعد از ۱۲ ساعت کار مداوم در دفار و ۷ ساعت در کسر را ترمیم و بازسازی نماییم.

عوده زاده اظهار داشت: مردم این مناطق در کنار دستگاه‌های اجرایی و بخشداری بستان به صورت شبانه روزی برای ترمیم و استحکام بخشی این سیل بند در تلاشند و این تلاش قابل تقدیر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار