با هدف کاهش تردد و کنترل شیوع ویروس کرونا ادارات و بانک‌های شهرستان دلیجان امروز هم تعطیل بودند.

کارمندان ادارات و بانک‌های شهرستان دلیجان امروز هم تعطیل بودند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با هدف کاهش تردد و کنترل شیوع ویروس کرونا در شهرستان دلیجان به پیشنهاد فرماندار این شهرستان و موافقت استاندار استان مرکزی، همه ادارات، سازمان‌های دولتی و بانک‌ها شهرستان دلیجان امروز سه شنبه پنجم فروردین تعطیل شدند، اما دستگاه‌های خدمات رسان همچنان دایرند.

سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان از مردم خواست با خارج نشدن از منزل مسئولان و کادر درمانی شهرستان را در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ یاری کنند.

شهرستان دلیجان ازشهر‌های صنعتی استان مرکزی است که از شمال به قم و از شرق به شهر کاشان مرتبط است و به دلیل صنعتی بودن و کارگر پذیری تعامل زیادی با این دو شهر دارد.

با شیوع کرونا در کشور و گزارش اولین مورد ابتلا در قم استان مرکزی دومین استانی بود که گزارش ابتلا به کرونا را در اول اسفندماه سال ۹۸ داشت، اما با تدابیر لازم شیوع این ویروس کند شد.

طبق آخرین آمار کرونا در چهارم فروردین ۹۹بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان مرکزی شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۹۰۶ نفر رسیده است.

خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۵۶۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند و متاسفانه تا کنون ۵۹ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر در بیمارستان‌های استان ۱۱۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می‌کنندو تعداد ۱۰۹ نفر نیز مبتلا به کرونا ویروس هستند که در منزل بستری هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.