رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: شهرستان گناوه امروز مورد مثبت ابتلا به کرونا نداشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهرستان گناوه امروز مورد مثبت ابتلا به کرونا نداشتمحمد بازیاری رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جواب ۵ آزمایش ارسالی ویروس کرونا در شهرستان گناوه منفی اعلام شد بیان کرد: امروز ۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر وجود داشت که ۳ مورد مربوط به بوشهر و دو مورد مربوط به شهرستان دشتستان بوده است.

او افزود: روزانه جواب آزمایش‌ها چه مثبت و چه منفی گزارش می‌شود اکنون ۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان گناوه بستری هستند و یک خانم مسن مشکوک به کرونا نیز ۵ صبح امروز به بیمارستان آورده شد که فوت شد و فرصت تست گیری وجود نداشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه تصریح کرد: تا کنون حدود ۴۰ آزمایش کرونا در گناوه گرفته شده است.

بازیاری ادامه داد: ۳ موردی که دیروز مثبت اعلام شد، افرادی بودند که با یک فرد مبتلا در مال قائد در ارتباط بودند، نمونه گیری از این افراد به صورت سرپایی انجام شد.

او گفت: ۳۹ هزار و ۲۶۰ در سامانه خود اظهاری ثبت نام کرده اند و ما با آن‌ها تماس گرفته ایم و آموزش‌های لازم به صورت تلفنی داده می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه بیان کرد: نگرانی از بابت انتقال ویروس از مسافر نداریم زیرا با کنترل مبادی ورودی تقریبا حضور مسافر در شهرستان به صفر رسیده است، نگرانی‌ها اکنون از دورهمی‌های خانوادگی است.

بازیاری افزود: مکان و امکانات نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در شهرستان گناوه آماده است تنها نگرانی از بابت مقاومت بیماران برای انتقال به نقاهتگاه وجود داشت که دادستانی در این خصوص قول همکاری داده است.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.