رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان بازدید و در جریان روند امدادرسانی به به مردم آسیب‌دیده جنوب استان قرار گرفت.

او در ادامه افزود: به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی این منطقه خسارت زیادی وارد شده که گزارش نهایی آن توسط بنیاد مسکن اعلام می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اقدامات نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان در امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده این منطقه گفت: ۲۰۰ نفر از عوامل امدادی هلال در منطقه حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

او  از توزیع اقلام غذایی ۷۲ ساعته، اقلام زیستی مانند چادر، پتو و اقلام گرمایی در بین مردم سیل‌زده این منطقه خبر داد و افزود: توزیع اقلام امدادی در این مناطق و تا رفع نیاز مردم ادامه دارد.

سلیمی با اشاره به سرعتی که امدادرسانی‌ها به خود گرفته و بیشتر هم خواهد شد گفت: امیدواریم تا امشب خانواده‌ای در مناطق سیل‌زده استان کرمان نداشته باشیم که بی سرپناه بوده و اقلام امدادی شامل مواد غذایی، گرمایی و زیستی دریافت نکرده باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار