دونالد ترامپ در یک برنامه تلویزیونی گفت سالانه ده‌ها هزار آمریکایی از آنفولانزا و یا سوانح رانندگی می‌میرند، ولی ایالات متحده تعطیل نمی‌شود!

دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال بازگرداندن کارگران به وضعیت عادی و مشغول شدن دوباره آن‌هاست. وی در گفت‌وگویی مجازی با شبکه فاکس‌نیوز مدعی شد که که سالانه ده‌ها هزار آمریکایی به خاطر آنفولانزا و یا سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، اما ایالات متحده هیچ‌گاه به حالت تعطیلی در نیامده است.

ترامپ همچنین اعلام کرد که به دنبال تصحیح دستورالعمل‌های محیط‌های کاری است تا کارگران بتوانند با ایجاد فاصله مناسب فعالیت کاری خود را از سر بگیرند. 

ترامپ در این باره گفت: «ما باید بسیار زودتر از آنچه مردم تصور می‌کنند به کار برگردیم، من فرصت دو هفته‌ای را داده‌ام تا در این باره تصمیم‌گیری کنیم  و اگر لازم باشد، این زمان را تمدید خواهم کرد».

وی پیش از این نیز طی پیامی توئیتری گفته بود که کارگران می‌خواهند به کار خود بازگردند. گفتنی است، که تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف از جمله آمریکا منجر به ضرر های اقتصادی کلانی شده است. ترامپ همچنین از کنگره خواسته بود تا وی را در فراهم کردن شرایطی برای باز شدن مجدد کارخانه‌ها و فضاهای کاری کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
يكي فرق آنفولانزا و كرونا رو به ابن بابا حالي كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
الان ترامپ میگه خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
آخرین اخبار