معاون شهردار کرج گفت: سری مسابقات قرآن، بهترین پناه به صورت اینترنتی بدون محدودیت سنی درحال برگزاری است.

علیرضا رحیمی، معاون و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که یکی از این اقدامات سازمان فرهنگی در نوروز ۹۹، راه اندازی پویش قرآن بهترین پناه است، گفت: این مسابقه که در قالب‌های مختلف به منظور ایجاد شور و نشاط در خانه و خانواده‌ها به صورت اینترنتی بدون محدودیت سنی برپا شده که به شرکت کنندگان آن به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

او با اشاره به بخش قرآن بخوانید جایزه بگیرید، افزود: شهروندان محترم در سنین مختلف می‌توانند با ارسال صوت یک دقیقه ای خود از تلاوت یکی از سوره های جزء سی قرآن کریم به شماره ۰۹۱۹۳۶۴۸۰۴۸ در پیام رسان داخلی ایتا در مسابقه شرکت کنند.

رحیمی گفت: مسابقه‌ی نقاشی با موضوعات سلامتی و شیوه مقابله با ویروس کرونا؛ انتظار ظهور امام زمان(عج) و عبادت و روزه در ماه های رجب، شعبان و رمضان یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در پویش قرآن بهترین پناه در حال انجام است و به صورت روزانه افراد برگزیده انتخاب و جوایزی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تصویر نقاشی را از طریق راه ارتباطی مذکور ارسال کنند.

معاون شهردار کرج گفت: مسابقه تفسیر سوره مبارکه فرقان و حفظ جزء سی ام قرآن کریم نیز از مسابقاتی است که به صورت فردی و خانوادگی قابل انجام است.

او افزود: داوطلبان برای شرکت فردی در این مسابقه، حفظ فردی و برای شرکت به صورت خانوادگی، حفظ خانوادگی را به سامانه۶۶۰۰۰۲۶۴۳۴ ارسال کنند. 

رحیمی گفت: علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پورتال سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.