سال ۹۸ سالی پر برکت برای بخش کشاورزی بود

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۹۸ سالی پر برکت برای بخش کشاورزی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سال زراعی ۹۸-۹۷ برای کشاورزان سالی بسیار خوب همراه با بارندگی‌های بسیار مطلوب که بعد از یک دهه خشکسالی اتفاق افتاد.

او افزود: در سال ۱۳۹۸ شاهد توفیقات زیادی در عرصه‌های مختلف کشاورزی از جمله رتبه برتر استان چهارمحال و بختیاری در ارزیابی‌های وزارت جهاد کشاورزی، رتبه برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، کسب رتبه دوم امور اراضی استان در شاخص‌های واگذاری و توسعه اراضی، رتبه دوم اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و معرفی نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان بودیم.

غریب با اشاره به بهره گیری از دانش روز در کشاورزی اضافه کرد: کشاورزان ما به این باور رسیده اند که از دانش روز استفاده کنند و تولیدات نشان می‌دهد استفاده علم و دانش در کشاورزی چه میزان تأثیرگذار است.

او با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیازمند ورود سرمایه گذار است ادامه داد: سرمایه گذاری در تولید از سودآورترین کار‌های در حوزه اقتصاد بوده که در این میان بخش کشاورزی جایگاه بالایی دارد و توسعه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌هایی بی شماری برای توسعه دارد.

غریب به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمینه ساز رونق تولید باشد بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار