معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد: با اصنافی که از تصمیمات و دستورات شورای تامین تخطی کنند، برخورد قاطع می‌شود.

برخورد قاطعانه با اصناف متخلف در میبدسید بهروز موسوی ندوشن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اجرای طرح تغییر ساعات کار اصناف ضروری در شهرستان میبد، گفت: اصنافی که از تصمیمات و دستورات شورای تامین تخطی کنند، ضمن پلمب، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

او افزود: به منظور کنترل و پیشگیری بیشتر شیوع ویروس کرونا، با تصویب شورای تأمین شهرستان تمام فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی در طول روز تعطیل و فقط از ساعت ۲۳ الی ۸ صبح مجاز به فعالیت هستند.

موسوی ندوشن ادامه داد: تمامی واحد‌های صنفی به غیر از اصناف ضروری نظیر مواد غذایی، سوپرمارکت، هایپر و میوه فروشی که بر خلاف تصمیمات شورای تامین شهرستان طی شب گذشته فعالیت داشته باشند، شناسایی و پلمب می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اشاره به اینکه سلامت شهروندان و تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس، مبنای همه تصمیمات شهرستان است گفت: از تمامی همشهریان درخواست می‌شود از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند و با در خانه ماندن سلامت خود و دیگران را تضمین و به قطع زنجیره این ویروس کمک نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.