مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، محلول ضد عفونی کننده تهیه و بین رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری توزیع شد.

 به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه گفت: به جهت حمایت از قشر زحمتکش خانواده بزرگ تاکسیرانی و اتوبوسرانی وبه منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، این سازمان، محلول ضد عفونی کننده تهیه و بین رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری توزیع کرده است.

 سجاد سلیمانی با بیان اینکه این سازمان تمام سعی و تلاش خود را در حوزه حمل ونقل عمومی درون شهری در راستای مقابله با شیوع این ویروس و پیشگیری از انتشار آن بکار گرفته است، بیان داشت: به همین منظور تمامی ناوگان، روزانه در چندین نوبت ضد عفونی و یک پک محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی شهری توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه در خطوط فعال و پر تراکم تاکسیرانی، خودرو‌ها ضدعفونی می‌شوند، از رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خواست تا در صورت نیاز به محلول ضد عفونی کننده، برای دریافت آن به محل سازمان واقع در چهارراه بسیج مراجعه نمایند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.